Facebook Pixel
+421 918 247 091
info@edu-management.sk

Reklamačný poriadok

Rozsah vybavenia reklamácie: Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na vady uvedené Registrovaným užívateľom pri uplatnení reklamácie.

Možnosť uplatnenia reklamácie: Reklamáciu digitálnych produktov, ako sú e-booky a on-line kurzy, je možné uplatniť u Prevádzkovateľa do 48 hodín od momentu, keď vada nastala. Iné vady digitálnych produktov je možné reklamovať bezodkladne.

Postup podania reklamácie: Registrovaný užívateľ je povinný kontaktovať Prevádzkovateľa na e-mailovej adrese info@edu-management.sk. Predmet správy musí obsahovať slovo „REKLAMÁCIA“ a presný popis vady (t.j. popis vady, prípadne ako sa vada prejavuje).

Potvrdenie prijatia reklamácie: Prevádzkovateľ vydá Registrovanému užívateľovi potvrdenie o prijatí reklamácie bezodkladne, a to vo forme e-mailovej správy alebo v písomnej forme. Potvrdenie bude obsahovať:

  • Dátum prijatia reklamácie,
  • Popis vady uvedenej Registrovaným užívateľom,
  • Spôsob, akým bude reklamácia vybavená.

Zamietnutie reklamácie: Prevádzkovateľ je oprávnený zamietnuť reklamáciu, ak Registrovaný užívateľ neposkytol požadované údaje alebo ak poskytnuté údaje boli nejednoznačné. Lehoty na vybavenie reklamácie začínajú plynúť odo dňa doplnenia chýbajúcich informácií.

Obmedzenia poskytovania služby: Informácie o obmedzení poskytovania služby môžu byť obmedzené na dobu nevyhnutne potrebnú v prípadoch:

  • Ak nedošlo k realizácii platby za objednanú službu,
  • Pri výpadkoch serverov alebo telekomunikačných liniek spôsobených tretími stranami.

Lehoty na vybavenie reklamácie: Prevádzkovateľ rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Ak si vybavenie reklamácie vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu diela, lehota na vybavenie reklamácie nesmie presiahnuť 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má Registrovaný užívateľ právo odstúpiť od zmluvy.

Informovanie o vybavení reklamácie: O výsledku reklamácie bude Registrovaný užívateľ informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania prostredníctvom e-mailovej správy alebo telefonicky.

Rozšírenie práv spotrebiteľa: V súlade s ustanoveniami § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka SR má Registrovaný užívateľ právo na:

  • Bezplatné odstránenie vady,
  • Primeranú zľavu z ceny,
  • Odstúpenie od zmluvy, ak vada nie je odstrániteľná.

Kontaktné údaje Prevádzkovateľa:

RoLau s.r.o., Kapitulská 21, 974 01 Banská Bystrica
Telefón: +421 918 247 091
E-mail: info@edu-management.sk